Бери й роби: Сучасні стратегії оцінювання
Якісне оцінювання — один із ключів до успішного навчання кожного учня. Оцінюючи учнів за певними критеріями, ви показуєте, що саме вони мають вивчити. Це допомагає скласти покроковий план навчання для дітей. Пропонуємо ознайомитись зі стратегіями оцінювання, які допоможуть надавати учням якісний і справедливий зворотний зв’язок. Дивіться у відео
Бери й роби: Словесні аналогії
Словесні аналогії доцільно використовувати на уроках з будь-якого навчального предмету, коли ви пояснюєте учням навчальний матеріал. Вони здатні майже миттєво викликати в уяві дітей яскраві образи. Ось тому й допоможуть вашим учням не лише запам’ятати нові поняття на уроці, а й усвідомити їхні зв’язки з уже набутими знаннями. Як навчати дітей робити словесні аналогії? Дивіться у відео
Блискучі оратори у всі часи були на вагу золота. Але зараз вчителям треба навчати учнів не тільки змістовно й логічно висловлювати свої думки, а й прививати навички інформування під час спілкування та презентацій. Чому? Учням необхідні навички створення інформаційної промови, щоб вони могли влучно транслювати свої знання, ідеї, думки як для камерної, так і для великої аудиторії. А ще — доносити до слухачів інформацію цікаво, зрозуміло, дотепно. Інформаційна промова дає нове уявлення про предмет і привертає до нього увагу. Пропонуємо вам інструменти, які допоможуть вашим учням створювати якісні інформаційні промови. Дивіться у відео
Чому діти втрачають інтерес до навчання?
Ми звикли сприймати читання як предмет, який викладають у початковій школі. Міжнародне тестування PISA у 2018 році поглиблено досліджувало рівень читацької грамотності у 15-річних підлітків. За результатами тестів, майже 26 % українських учнів не досягли базового рівня в читанні. Що це означає і як читання впливає на успішність учня загалом? Професорка соціології в University of New Brunswick у Канаді та співавторка програми PISAD (PISA for Development) Лучія Трамонте вважає, що учень зі слабкими читацькими навичками не зможе стати сильним в інших предметах.
Немає коментарів:
Дописати коментар